شرایط و قوانین
شرایط مرجوعی کالا و سفارش های تعمیر
1. محصولات استوک و دست دوم که با عنوان گارانتی «1 هفته تضمین سلامت و کارکرد فلش سیستم (کارکرده، سالم و تست شده)» می باشند، مهلت ضمانت یک هفته ای داشته و پیش از ارسال، ویدیو تست سلامت و کارکرد برای خریدار ارسال میشود. پس از رسیدن کالا به دست مشتری در صورت گزارش خرابی و معیوب بودن کالا، در صورتی که شامل آسیب فیزیکی و باز شدن دستگاه نباشد، پذیرفته و بدون هزینه برطرف خواهد شد و در صورت قابل تعمیر نبودن، تمام هزینه سفارش (منهای هزینه های ارسال و کارمزد شبکه زرین پال در خرید آنلاین) به خریدار بازگشت داده خواهد شد. داشتن شماره شبای بانکی برای این منظور الزامی است.
پس از این مهلت ضمانت ذکر شده انجام نمیگیرد و هزینه هرگونه خدمات و تعمیرات طبق نرخ رسمی «اتحادیه صنف فناوران رایانه ایران» انجام می شود.
لازم بذکر است کلیه هزینه های حمل و نقل در این موارد بر عهده خریدار می باشد و از ارسال کالا بصورت پسکرایه بایستی خودداری شود.
بدین ترتیب بایستی کالا با تمامی متعلقات شامل جعبه و دیگر اقلام همراه بدون آسیب و پارگی قابل توجه به فروشگاه ارسال شود و پس از تایید، تمام هزینه سفارش (منهای هزینه های ارسال و کارمزد شبکه زرین پال در خرید آنلاین) به خریدار بازگشت داده میشود. داشتن شماره شبای بانکی برای این منظور الزامی است. لازم بذکر است کلیه هزینه های حمل و نقل در این موارد بر عهده خریدار می باشد و از ارسال کالا بصورت پسکرایه بایستی خودداری شود.
2. دستگاههای تعمیراتی پیش از تحویل از مشتری، از نظر تمام ایرادات بررسی شده و به اطلاع و تایید مشتری می رسد. مشتری پس از تایید این اطلاعات و امضای آن متعهد می شود که هرگونه ایراد وارده به دستگاه پس از تحویل آن که در فاکتور تعمیر یا رفع اشکال ذکر نشده بود را ناشی از عملکرد متخصص ندانسته و وی را مسئول آن نمی داند.
بدین ترتیب خواهشمندیم پیش از تحویل دستگاه خود، از تمام ایرادات و اشکالات آن مطلع باشید و از متخصص بخواهید تا در فاکتور شما آنها را درج کند.
3. کلیه ی محصولات آکبند فروشگاه دارای ضمانت و گارانتی شرکت تولید/توزیع کننده بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال، بایستی طبق راهنمای درج شده در کارت گارانتی محصول یا وبسایت شرکت مربوطه عمل شود.
شرایط پرداخت و ارسال کالا
1. پیک سریع فروشگاه، ویژه شهر تهران می باشد و در صورت ثبت شدن سفارش پیش از ساعت 12:00 در همان روز تحویل داده میشود، در غیر اینصورت اولین روز کاری بعد تحویل داده خواهد شد.
هزینه ارسال پیک برابر 50،000 تومان می باشد.
2. پیک اسنپ، الوپیک و تپسی برای ارسال هرچه سریعتر سفارشهای همان روز است در صورتی که پس از ساعت 12:00 ثبت شوند. پرداخت آن بصورت پسکرایه است و فروشگاه در آن دخالت یا نفعی ندارد و برای محاسبه حدودی آن باید به وبسایت/اپلیکیشن مربوطه مراجعه کرده و از مبدا محدوده چهارراه ولیعصر تا مقصد خود را وارد نمایید. امکان پرداخت در محل در این روش پیک وجود ندارد.
3. روش پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب با فعال بودن رمز دوم کارت امکانپذیر می باشد.
4. امکان پرداخت کارت به کارت نیز مهیا است. مبلغ نهایی سفارش خود را به صورت کارت به کارت به شماره کارت بانکی نمایش داده شده واریز بفرمایید و برای اطمینان از انجام موفق عملیات به شماره تماس/واتساپ 09199900428 نیز اعلام بفرمایید. عدم پرداخت تا 24 ساعت منجر به لغو سفارش می شود.
5. پرداخت درب محل برای شهر تهران در دسترس است و با روش ارسال پیک سریع فروشگاه (ویژه شهر تهران) می باشد.
پرداخت در محل برای سبد خریدهای بالاتر از 100،000 تومان و پایین تر از 5،000،000 تومان ممکن است.
در روش پرداخت درب محل، 30% مبلغ صورت حساب بصورت پرداخت آنلاین دریافت می شود و ما بقی آن را در محل پرداخت میفرمایید.
پرداخت در محل بصورت کارت به کارت می باشد و دستگاه کارتخوان موجود نمی باشد.
دقت بفرمایید که در صورت لغو سفارش توسط مشتری در روش پرداخت درب محل، هزینه ی ارسال از مبلغ 30% دریافتی کسر می شود.
6. جهت استعلام از آخرین وضعیت سفارش خود به روش پست پیشتاز، شماره رهگیری مرسوله را که برای شما پیامک خواهد شد در آدرس زیر وارد فرمایید:
https://tracking.post.ir
7. ارسال با تیپاکس دارای هزینه بسته بندی 20،000 تومان می باشد و کرایه بار نیز بصورت پسکرایه و در محل از شما دریافت می گردد که برای محاسبه حدودی آن و نیز رهگیری مرسوله باید به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
https://tipaxco.com
8. ارسال با باربری کالارسان دارای هزینه بسته بندی و تحویل به ترمینال 50،000 تومان می باشد و کرایه بار نیز بصورت پسکرایه و در محل از شما دریافت می گردد که برای محاسبه حدودی آن و نیز رهگیری مرسوله باید به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
https://kalaresan.ir/#trackingContainer